Krajem siječnja započeli smo s našim projektom „Zastave Europe“ koji je zaintrigirao djecu i više nego što smo mogli zamisliti. Cilj našeg projekta bio je upoznati djecu o važnosti zastave za nacionalni identitet svake države i upoznati ih s glavnim znamenitostima određenih država. Za početak razgovarali smo o kontinentima i njihovom položaju, usvojili smo prigodnu recitaciju „Kontinenti“ kako bismo što bolje upamtili nazive kontinenata. Tijekom projekta susreli smo se i s različitim jezicima te poslušali kako zvuči jezik svake države, a probali smo i brojati do 10 na talijanskom, njemačkom i španjolskom jeziku. Nekima se posebno svidio talijanski jezik te su poželjeli da naš jezik zvuči baš poput talijanskog. Uz različite likovne tehnike ukrasili smo likovnim radovima sobu našeg dnevnog boravka, također napravili smo i veliki autobus koji će nas uz malo mašte odvesti gdje god poželimo. S obzirom na dječji interes projekt „Zastave Europe“ proširen je na „Zastave svijeta“ jer su djecu zaintrigirale i druge zastave, a ne samo europske. Upoznali smo se s mnogim znamenitostima poput; Big Ben, Colosseum, Eiffelov toranj, Kosi Toranj u Pisi, Kip slobode, Londonski crveni autobus.. A baš u tom periodu naša Doris je posjetila Colosseum te nam je poslala mnogo fotografija iz predivne Italije, a dobili smo i maketu Colosseuma. Više o našem projektu moći ćete vidjeti na fotografijama. A veljača je sama po sebi poznata po mjesecu ljubavi, s toga smo i u našem vrtiću dočekali veljaču u prigodnom tonu ljubavi uz pjesmu „Nek svud ljubav sja“. Uz matematičke, spoznajne, istraživačke, predčitalačke i tjelesne aktivnosti u simbolu ljubavi potaknuli smo naše Oblačiće na kritičko razmišljanje, logičko zaključivanje, uspoređivanje odnosa. Osim Valentinova održavao se i dugo očekivani karneval koji grije dječja srca, probuđuje maštu i mami osmijehe na lica. Oblačići su se ovaj puta odlučili za kostime „Lego kockica“ u čijoj su nam izradi pomogli vrijedni roditelji. Ponosno smo prošetali kroz naše selo te dobili mnogo pohvala za kostime, a još više bombona i slatkiša. Krajem veljače osluškivali smo promjene u prirodi te započeli s iščekivanjem proljeća uz prve vjesnike proljeća. Proširili smo dječju spoznaju o dijelovima biljke i cvijeta te se podsjetili koje to životinje žive pod zemljom. Koristili smo lijepo vrijeme i uz Land art kreirali smo zanimljive likove djevojčice, mačke, zeca, simbol srca, neobični krug. Slagali smo riječi, nizali i brojili, puno slikali i kreirali te nam se približio i Dan žena. Naše najvažnije žene u životu iznenadili smo s divnom recitacijom „Draga mama“, buketom cvijeća od kolaž papira i leptirom koji je na krilu nosio pismo za mame i bake. Naši predškolci svakodnevno su rješavali predškolske zadatke te svakim danom pokazivali sve veću spremnost za polazak u školu. Cijela naša soba dnevnog boravka odisala je sad već proljetnim duhom i raznim likovnim radovima leptira, bubamara, visibaba, cica – maca, tulipana, jaglacima.. Razgovor o Uskrsu započeli smo uz sliko – priču „Skriveni Uskrs“ čiji je cilj bio potaknuti aktivno slušanje, a zatim smo i oslikali likove iz priče temperama na foliji. Uz natjecateljsku igre poput „Utrka zečeva“ i razne poligone razvijali smo spretnost, brzinu, preciznost, ravnotežu i koordinaciju pokreta. Izradili smo i svoj zvučni memory s pilićima, matematičku igru s kokama kojoj je potrebno hvataljkom pridružiti određeni broj jaja i igru „Nahrani zeku“ u kojoj je potrebno zeku nahraniti mrkvama s određenim slovima. Nismo zaboravili naše prijatelje s Downovim sindromom te smo i njima posvetili dan. Započeli smo s pričom „Moja prijateljica ima Downov sindrom“, razgovarali smo o različitostima i prihvaćanju istih. Okusili smo se u novoj glazbenoj igri u kojoj je zadatak plesati oko stolica, a na svako zaustavljanje glazbe napraviti pozu koja je zadana. Naučili smo recitaciju za naše očeve te im izradili pehare i čestitke u obliku košulje. Obojali smo jaja, napravili gnijezda i spremno dočekali Uskrs u našem vrtiću uz puno glazbe, plesa i pjesme.
Prilažemo vam fotografije kako je sve izgledalo.























































